جامع ترین وبگاه بانک مشاغل در سطح کشور جامع ترین وبگاه بانک مشاغل در سطح کشور .

جامع ترین وبگاه بانک مشاغل در سطح کشور

45 مدل تونیک مجلسی 2021 + عکس - زیبامون

تونیک زنانه همان بلوز و یا تی شرت بلند می باشند که بیشتر اوقات تا زیر باسن و میان ران ادامه دارند. تونیک انواع مختلفی دارد و می تواند بلند و یا کوتاه و یا تنگ و گشاد باشد. تونیک ها علاوه بر کاربرد های روزمره در مهمانی و مراسم های رسمی نیز استفاده می شوند. این نوع تونیک ها معمولا از نظر ضخامتشان در دسته زمستانی قرار می گیرند و به گرم شدن بدن در هوای سرد کمک می کنند و انواع مختلفی مانند تونیک زنانه زمستانی مجلسی ، تونیک زمستانی ساده ، تونیک زمستانی خانگی و…

تونیک یکی از لباس های پرطرفدار و پرپوش خانم ها می باشد که در انواع مختلفی دوخته می شود و در هر فصل از پارچه های متفاوت برای دوخت این لباس استفاده می شود. مدل تونیک بلند دخترانه برای شما در این نوشته به نمایش گذاشته شده است که از مدل های به روز تونیک می باشند. مدل های تونیک دخترانه چارخونه با پایین تنه فون و پیلیسه مناسب خانم های شیک پوش و مشکل پسند.

استفاده از زیور آلات و کفش مناسب می تواند لباس شما را از حالت غیر رسمی خارج کند. اگر تونیک را در محل کار می خواهید استفاده کنید، مدل تونیک یقه بسته را انتخاب کنید و همراه آن یک شلوار اسلیم و کمی کوتاه و یا شلوار پارچه ای تنگ ترکیب کنید. همچنین از یک جفت کفش پاشنه بلند استفاده کنید و یک شال ضخیم به همراه یک کت نیمه رسمی و کیف به اندازه متناسب با استایل خود برگزینید. با انتخاب یک تونیک مناسب و اندازه سایز خود می توانید یک استایل بانوانه شیک و ظریف را به وجود بیاورید.

از تونیک هایی استفاده کنید که در قسمت کمر تنگ باشند و تونیک های گشاد و راسته نپوشید. مدل تونیکی انتخاب کنید که بین بالا تنه، پایین تنه و کمر باریک شما متعادل باشد و در قسمت کمر چسبان باشد تا بیشتر جلوه کند. اگر کمر باریکی ندارید می توانید از تونیک های کمربند دار استفاده کنید. با رعایت نکات و مواردی که گفته شد می توانید مدل تونیک مناسب خود را انتخاب کنید و درهر موقعیت، مهمانی و دورهمی ها بدرخشید.


برچسب: تونیک زنانه، خرید تونیک ترک، مدل تونیک زنانه، تونیک حریر ترک، مدل تونیک حریر، خرید تونیک زنانه، انواع تونیک، مدل تونیک مجلسی، مدل تونیک شیک، مدل تونیک دخترانه شیک،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۵۲:۲۸ توسط:گروه برنامه نویسی آیکوجاب موضوع: عمومی نظرات (0)