جامع ترین وبگاه بانک مشاغل در سطح کشور جامع ترین وبگاه بانک مشاغل در سطح کشور .

جامع ترین وبگاه بانک مشاغل در سطح کشور

پشتیبانی سایت

اکثر مردم فکر می کندد زمانی که سایت خود را طراحی و راه اندازی کردند دیگر کار به  پایان رسیده و می توانند از سایت خود بهره برداری لازم را داشته باشند در صورتیکه مسئله مهم این است که تازه شروع کار برای سایت شما رسیده است  بله درست متوجه شدید نگهداری و پشتیبانی از سایت به اندازه طراحی سایت حتی بیشتراز آن دارای اهمیت زیادی می باشد و باید حتما آنرا دراولویت اول کارهایتان قرار دهید پشتیبان وردپرس با یک تیم قدرتمند و خلاق می تواند تمامی نیازهای شما را در ارائه بهترین خدمات در زمینه پشتیبانی سایت برای شما برطرف نماید.

چرا به نگهداری و پشتیبانی سایت نیاز دارید؟

برای داشتن یک سایت ایمن با سرعت بالا و ظاهرجذاب و همچنین بدون داشتن خطا باید حتما از خدمات پشتیبانی سایت استفاده نمایید اگر سایت شما پشتیبانی نداشته باشد محتوای آن از جمله محصولات ، تصاویر، بلاگ و... بروز نمیشود و بازدید کننده از سایت شما خسته شده و دیگر به سایت شما برنمی گردد و بازدید سایت شما تا حد زیادی کاهش پیدا می کند.

چرا باید برای سایت خود پشتیبان بگیرید؟

خدمات پشتیبانی تا حد زیادی حجم کاری شما را کاهش می دهد و به شما این امکان را می دهد که زمان خود را روی کارهای دیگری گذاشته و تمرکزبیشتری بر روی کسب و کار خود داشته باشید همچنین بدلیل برخی از مشکلاتی که وجود آن ها باعث می شود وب سایت بروزرسانی و آپدیت نشوند از جمله:

    نداشتن وقت کافی برای پشتیبانی سایت

سخت بودن کار با بسیاری از سیستم های مدیریت محتوای برای پشتیبانی سایت

    نداشتن دانش کافی برای کار و پشتیبانی سایت

نبود محتوا و مطالب زیاد در رابطه با حوزه های فعالیتی سایت

 

نگهداری و پشتیبانی سایت

نگهداری سایت می‌تواند شامل بروزرسانی‌های اصلی وردپرس، بروزرسانی‌های افزونه، بروزرسانی قالب، تهیه نسخه پشتیبان از وب‌سایت، امنیت، نظارت بر زمان آپدیت و موارد دیگر باشد.

پشتیبانی سایت می تواند به شما در رفع خرابی وب سایت، خطاهای افزونه ها، و تغییرات قالب کمک کند، و همچنین مشاوره وردپرس و کمک به عیب یابی مشکلات را ارائه می دهد.

خدمات نگهداری و پشتیبانی وردپرس می تواند زمان مورد نیاز برای نگهداری وب سایت و رفع مشکلاتی مانند هرزنامه، هک و خطا را به شدت کاهش دهد. آنها از کارهای روزمره ای که باید انجام شوند مراقبت می کنند  مانند به روزرسانی افزونه ها و قالب ها، بررسی های امنیتی و پشتیبان گیری از وب سایت، که برای موفقیت هر کسب و کار آنلاین ضروری می باشد.


پشتیبانی حرفه ای برای یک سایت وردپرسی شامل نظارت بر روی عملکرد صحیح سایت ، تشخیص کدهای مخرب، تهیه نسخه پشتیبان از سایت و همکاری با شرکت میزبانی هاست می باشد.
ما همه چیز را در مورد سیستم مدیریت محتوا و ویژگی های کار با فروشگاه ، چیدمان سایت وبلاگ و عملکرد سایت را بهبود می دهیم و به شما برای داشتن یک سایت بدون دردسر و مشکل کمک می کنیم.
تیم قدرتمند پشتیبان وردپرس با نیروهای کارآمد و خلاق بصورت شبانه روزی و حتی موارد اورژانسی در سریعنرین زمان ممکن درخواست های شما را پاسخ می دهد..

بهینه سازی سایت وردپرسی در زمینه پشتیبانی چه مواردی را شامل می شود؟

عیب یابی سایت و رفع خطای سایت

نصب افزونه های موردنیاز سایت و کانفیگ آنها

نگهداری از اطلاعات سایت

تشخیص ویروس و پاکسازی آن

انجام بروزرسانی ها برای حفظ امنیت سایت

مزایای سفارش پشتیبانی سایت برای شما چیست ؟

پشتیبانی فنی وب سایت

پشتیبانی طراحی

بروز رسانی های سایت

نظارت روزانه بر سلامت سایت

تهیه نسخه های پشتیبان از سایت و پایگاه های داده و...

ثبت و تمدید نام دامنه

میزبانی سایت

ایجاد و نگهداری از ایمیل های سایت

افزودن اطلاعات مرتبط جدید به سایت

سازگاری محتوای وب سایت

 

چه کارهایی در زمینه پشتیبانی سایت انجام می شود؟

 

اطلاعات سایت شامل:

نوشتن محتوا

قراردادن محتوا در سایت

افزودن محتوای متن ، ویدئو و تصویر

اضافه کردن آیکون ها

ویرایش  css

تحلیل محصولات سایت

 

عملکرد سایت شامل:

اصلاح عملکرد سایت

توسعه عملکرد سایت

رفع خطاهای سایت

افزایش سرعت سایت

طراحی صفحات سایت

نسخه موبایلی سایت

محافظت از فرم ها و هرزنامه ها

افزایش امنیت سایت

بهبود سایت برای اهداف سئو

 

پشتیبانی فنی سایت شامل:

نظارت بر دسترس بودن سایت

کنترل آنتی ویروس و حذف ویروس

کنترل پایان اعتبار دامنه و هاست

تهیه نسخه پشتیبان

ارتباط با پشتیبانی فنی هاست در مورد مسائل فنی

بروزرسانی های قالب ، افزونه ها و هسته وردپرس

 

قیمت پشتیبانی سایت

هزینه پشتیبانی سایت از میزان ساعات مورد نیاز برای انجام کار متخصص محاسبه می شود. قیمت نیز بستگی به محدوده کار و مدت زمان همکاری دارد. غالبا نیاز به حل مجموعه ای از مسائل در سایت است که محاسبه جداگانه آنها دشوار است.قیمت برای کل قسمت وظایف محاسبه می شود. ما با توجه به شرایط آن را به چند فاز تقسیم میکنیم..

 

سخن آخر

نگهداری سایت یا همان پشتیبانی سایت شامل تمامی فعالیت های مورد نیاز برای تضمین اطمینان از یکپارچگی عملیاتی وب سایت شما و یا اینترنت می باشد. به عبارت دیگر،پشتیبانی سایت انجام دادن تمامی کارهای مورد نیاز برای اطمینان حاصل کردن از این موضوع می باشد که سایت شما همواره قابل اجرا می باشد و با توجه به برنامه ریزی پیش می رود.خدمات جامع پشتیبانی سایت را با تیم قدرتمند پشتیبان وردپرس با هدف بهبود کارایی سایت خود داشته باشید

 

 

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ دی ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۳۶:۱۵ توسط:گروه برنامه نویسی آیکوجاب موضوع: عمومی نظرات (0)