جامع ترین وبگاه بانک مشاغل در سطح کشور جامع ترین وبگاه بانک مشاغل در سطح کشور .

جامع ترین وبگاه بانک مشاغل در سطح کشور

بررسی مشخصات فنی تلویزیون سونی 65X9000G (بخش اول)

تلویزیون سونی 65X9000G از محصولات تولید شده در سال 2019 این کمپانی ژاپنی می باشد که با ویژگی های منحصر به فردی روانه بازار شده است. کمپانی سونی طبق روال همیشگی خود با تولید تلویزیون هایی با کیفیت بالا از تمام لحاظ در بازار جهانی تلویزیون از جایگاه ویژه ای برخوردار است. سونی این تلویزیون 65 اینچ را با کیفیت تصویر 4K و مجهز به پردازنده ی X1™ Extreme عرضه کرده است، در نتیجه شما را با تصاویری فوق العاده واضح و واقعی رو به رو خواهد کرد. تلویزیون فوق با رزولوشن x 2160  3840پیکسل در خلق تصاویری با کیفیت و دقت بالا توانایی بی نظیری را از خود نشان می دهد. یکی از ویژگی های این تلویزیون قابلیت درخشندگی صفحه نمایش TRILUMINOS می باشد که با وجود آن شاهد طیف گسترده ای از رنگ ها به صورت طبیعی و درخشان خواهید بود.


برچسب: قیمت تلویزیون سونی 65X9000G، تلویزیون سونی 65X9000G، تلویزیون 65 اینچ، تلویزیون سونی، تلویزیون سونی 2019،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۳۶:۳۵ توسط:گروه برنامه نویسی آیکوجاب موضوع: اخبار لوازم خانگی نظرات (0)

بررسی تخصصی تلویزیون سونی 65A8G (بخش چهارم)

تلویزیون اسمارت سونی 65A8G

تلویزیون سونی مدل 65A8G در بخش اسمارت نیز دارای امکانات مختلفی است. در این تلویزیون سیستم عامل اندروید به کار رفته است که با اتصال تلویزیون به اینترنت می توانید از امکانات آن استفاده نمایید و فیلم ها و موسیقی های مورد علاقه خود را جست و جو و دانلود کنید. همچنین این امکان را برای شما فراهم می کند تا به صورت صوتی نیز محتوای مورد نظر را سرچ کنید، بدون آن که نیازی به تایپ کردن باشد. تلویزیون سونی 65A8G با بهره گیری از نوار Content Bar برنامه های مختلف را در اسرع وقت در دسترس شما قرار می دهد.

علاوه بر این هنگامی که در حال تماشای فیلم هستید، می توانید برنامه دیگری را لود کنید. این تلویزیون از قابلیت فروشگاه Google Play نیز پشتیبانی می کند که امکانات متنوعی را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد. همچنین برنامه های دیگری مانند یوتیوب و Netflix برای این تلویزیون در نظر گرفته شده است.


برچسب: تلویزیون هوشمند (SMART)، سیستم عامل اندروید، تلویزیون صفحه تخت (FLAT)، تلویزیون سونی، تلویزیون OLED، تلویزیون HDR، تلویزیون 4K، خرید تلویزیون سونی 65A8G،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۴۲:۴۸ توسط:گروه برنامه نویسی آیکوجاب موضوع: اخبار لوازم خانگی نظرات (0)

راهنمای استفاده از کولرگازی ال جی 12000

کولر گازی 12000 ال جی و به طور کلی شرکت ال جی از معتبر ترین و شناخته شده ترین برندهای کولر گازی می باشد. دلیل محبوبیت این برند در بین مردم، کارایی و طول عمر بالای محصولات، تنوع محصولات، دو کاره بودن، طراحی شیک و منحصر به فرد این محصولات و ضمانت نامه معتبر برای تعویض قطعه و تعویض می باشد. شرکت ال جی در ساخت کولرهای گازی خود از انواع مختلفی از کمپرسور از روتاری گرفته تا کیت اینورتری استفاده می کند که این عوامل از دلایل کم مصرف بودن این محصول است.


برچسب: کولر گازی 12000 ال جی، کولر گازی ال جی 12000 قیمت، خرید کولر گازی ال جی 12000، کولر گازی ال جی تایتان 12000، کولر گازی ال جی دوال اینورتر 12000، قیمت کولر گازی اسپلیت 12000 ال جی، قیمت کولر گازی 12000 نکست پلاس ال جی،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۳۶:۴۰ توسط:گروه برنامه نویسی آیکوجاب موضوع: اخبار لوازم خانگی نظرات (0)

بررسی تخصصی تلویزیون سونی 65A8G (بخش سوم)

قابلیت Super Bit Mapping

علاوه بر مواردی که بحث کردیم تلویزیون سونی 65A8G از امکانات دیگری مانند Super Bit Mapping بهره مند است. این قابلیت سبب می شود تا تصاویری با دقت بالاتر نمایش داده شود؛ چرا که با قدرت بالا سیگنال های 14 بیتی را پردازش می کند و سبب بالا رفتن منابع 8 بیتی 10 بیتی خواهد شد، بنابراین با پیکسل هایی با کیفیت بالا در صفحه نمایش مواجه خواهید شد. با استفاده از این قابلیت تصاویری دقیق و کامل به معرض نمایش درمی آیند.


برچسب: تلویزیون هوشمند (SMART)، سیستم عامل اندروید، تلویزیون صفحه تخت (FLAT)، تلویزیون سونی، تلویزیون OLED، تلویزیون HDR، تلویزیون 4K، خرید تلویزیون سونی 65A8G،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۲۴:۵۷ توسط:گروه برنامه نویسی آیکوجاب موضوع: اخبار لوازم خانگی نظرات (0)

بررسی تخصصی تلویزیون سونی 65A8G (بخش دوم)

تکنولوژی OLED

کیفیت تصویر تلویزیون یکی از مواردی است که همیشه مورد توجه سونی بوده است و در ساخت تلویزیون های خود اهمیت ویژه ای برای آن قائل بوده است. تلویزیون اولد  65A8Gسونی قادر است تا تصاویری با روشنایی فوق العاده بالایی را نمایش دهد. فناوری پیکسل‌ ها با قابلیت نوردهی مستقل بدون آنکه نوری به اطراف نفوذ کند؛ باعث ایجاد رنگ مشکی مطلق می‌شود.

پیکسل های صفحه نمایش تلویزیون به صورت جدا از هم کنترل می شوند، بنابراین کنتراست را به مقدار استاندارد ارائه می دهند و تصاویری روشن و چشمگیر را ایجاد می نمایند. به بیان دیگر باید گفت که تکنولوژی OLED از لحاظ روشنایی بسیار قدرتمند بوده و تلویزیون های مجهز به این تکنولوژی تجربه جدیدی از مشاهدات را برای شما به ارمغان می آورند.


برچسب: سیستم عامل اندروید، تلویزیون صفحه تخت (FLAT)، تلویزیون سونی، تلویزیون OLED، تلویزیون HDR، تلویزیون 4K، خرید تلویزیون سونی 65A8G،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۰۶:۲۳ توسط:گروه برنامه نویسی آیکوجاب موضوع: اخبار لوازم خانگی نظرات (0)

مشخصات فنی کولر گازی 24 هزار اجنرال از نگاهی دیگر

کولر گازی 24000 اجنرال یکی از بهترین محصولات اجنرال می باشد. اجنرال یک برند نام آشنا در بین برندهای دیگر است. اجنرال سعی کرده تا بهترین کیفیت‌ها را در کنار مصرف پایین‌تر ارائه دهد. این کولر می‌تواند در تابستان‌ها شما را خنک کند و در زمستان‌ها شما را گرم نگه دارد. در این مقاله به کولر گازی ۲۴۰۰۰ اجنرال می‌پردازیم تا بهتر با محصولات اجنرال آشنا شوید و در لیست خریدهای خودتان قرار دهید.


برچسب: کولر گازی 24000 اجنرال، خرید کولر گازی 24000 اجنرال، قیمت کولر گازی 24000 اجنرال، کولر گازی 24000 اجنرال اینورتر، کولر گازی 24 هزار اجنرال،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۵۶:۰۴ توسط:گروه برنامه نویسی آیکوجاب موضوع: اخبار لوازم خانگی نظرات (0)

بررسی تخصصی تلویزیون سونی 65A8G (بخش اول)

سونی در سال 2019 از تلویزیون های مدرن و شیک خود رونمایی کرد که یکی از آنها تلویزیون  65A8Gمی باشد. کاربران زیادی در سراسر دنیا از این تلویزیون خوش سبک استقبال کردند، چرا که این تلویزیون در عین زیبایی دارای امکانات و خصوصیات فوق العاده ای می باشد. تلویزیون سونی 65A8G با تکنولوژی اولد و صفحه نمایش 4K به همراه موتور پردازشگر تصویرX1™ Ultimate تصاویری فوق العاده خلق خواهد کرد.

صفحه نمایش این تلویزیون از قابلیت های مختلفی همچون استاندارد تصویر HDR، قابلیت 4K X-Reality™ PRO، قابلیت درخشندگی صفحه نمایش TRILUMINOS، پردازش پایگاه داده دوگانه و تجربه حرکات صاف با Motionflow™ XR برخوردار است که تصاویری با کیفیت بالا را خلق خواهند کرد. در زمینه صوتی تلویزیون سونی 65A8G با تولید صدایی واضح و با توان بالا جای هیچ سخنی را باقی نگذاشته است. بلندگوهای این تلویزیون از نوع Cinematic S-Force Front Surround بوده که با بهره گیری از قابلیت Acoustic Surface Audio شما را با حداکثر صدا و وضوح بالا رو به رو خواهند کرد.


برچسب: سیستم عامل اندروید، تلویزیون صفحه تخت (FLAT)، تلویزیون سونی، تلویزیون OLED، تلویزیون HDR، تلویزیون 4K، خرید تلویزیون سونی 65A8G،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۴۹:۰۲ توسط:گروه برنامه نویسی آیکوجاب موضوع: اخبار لوازم خانگی نظرات (0)

مشخصات تلویزیون 65 اینچ Sony 65Z9F Master (بخش پایانی)

سیستم عامل

این تلویزیون نیز دقیقا مشابه دیگر هم سری های خود از سیستم عامل اندروید به عنوان پلتفرم بهره می جوید. گفتنی است که سیستم عامل استفاده شده در این تلویزیون نیز دقیقا همانند برادر هم سری اش، یعنی A9F اندروید ورژن 8 یا همان Android OREO می باشد. بی شک بسیاری از شما با قابلیت ها و قدرت بالا و محبوبیت سیستم عامل اندروید کاملا آشنا هستید و نیاز چندانی به توضیح در رابطه با آن نیست، لیکن باید اشاره نمود که قابلیت های هوشمند این تلویزیون در واقع پله ای است فراتر از آن چه قبل تر از این در محصولات سونی شاهد بودیم که در کنار چیپست به روز و قوی آن، تجربه ای فوق العاده را در اختیار شما قرار خواهد داد.


برچسب: قیمت تلویزیون Z9F سونی، تلویزیون Z9F سونی، تلویزیون سونی، Z9F، خرید تلویزیون Z9F سونی، Z9F،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۳۶:۰۹ توسط:گروه برنامه نویسی آیکوجاب موضوع: اخبار لوازم خانگی نظرات (0)

مشخصات تلویزیون 65 اینچ Sony 65Z9F Master (بخش سوم)

زاویه دید

زاویه دید یکی از عوامل مهمی است که همواره در انتخاب و خرید تلویزیون های LCD مطرح بوده است. مخصوصا برای آن دسته از مخاطبین که عادت دارند در هنگام تماشای تلویزیون جا به جا شوند و یا از تلویزیون در محیطهای بزرگی همچون سالن پذیرایی یا دیگر محیطهای بزرگ بهره بگیرند که افراد در آن، از زوایای گوناگون به تصاویر تلویزیون نگاه خواهند کرد. قابلیتی که سونی در تلویزیون یاد شده، برای تامین این نیاز تدارک دیده است با عنوان تکنولوژی X-Wide Angle شناخته می شود. این فناوری به مخاطب اجازه می دهد که تصاویر خروجی از نمایشگر TRILUMINOS این وسیله را از هر زاویه دلخواه، بدون اینکه تغییر محسوسی در کیفیت و ماهیت رنگ های به نمایش درآمده ایجاد شود، به تماشا بنشیند.


برچسب: قیمت تلویزیون Z9F سونی، تلویزیون Z9F سونی، تلویزیون سونی، Z9F، خرید تلویزیون Z9F سونی، Z9F،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۳۵:۱۷ توسط:گروه برنامه نویسی آیکوجاب موضوع: اخبار لوازم خانگی نظرات (0)

مشخصات تلویزیون 65 اینچ Sony 65Z9F Master (بخش دوم)

سیستم مدیرت کابل

سیستم مدیریت کابل در واقع بخشی از تلویزیون می باشد که وظیفه پنهان سازی کابل های پشت تلویزیون در راستای مرتب تر و تمیزتر دیده شدن تلویزیون را داراست. این تلویزیون به دلیل قاب باریک آلومینیومی، ضخامت بسیار کم با قابلیت پنهان کردن کابل، طراحی برازنده ای دارد و به معنای واقعی کلمه به محیطی که قرار است در آن قرار داده شود، شخصیت می بخشد.

ویژگی های بصری

پنل این تلویزیون از نوع LED با بک لایت Direct LED یا همان ال ای دی مستقیم می باشد و رزولوشنی برابر با 3840x2160 پیکسل را داراست که اصطلاحا به آن  4Kمی گویند. البته شاید استفاده از پنل LED در این تلویزیون شما را به این شک بیندازد که تلویزیون مذکور ممکن است در رابطه با کنتراست و نمایش رنگ مشکی عمیق با مشکل رو به رو باشد، لیکن باید بدانید که این امر به هیچ وجه صحت ندارد؛ بلکه سونی در این پرچمدار خود، با استفاده از تکنیک ها و تکنولوژی های گوناگون، کیفیت تصویر خروجی را بسیار ارتقاء بخشیده است.


برچسب: قیمت تلویزیون Z9F سونی، تلویزیون Z9F سونی، تلویزیون سونی، Z9F، خرید تلویزیون Z9F سونی، Z9F،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۳۴:۱۸ توسط:گروه برنامه نویسی آیکوجاب موضوع: اخبار لوازم خانگی نظرات (0)