جامع ترین وبگاه بانک مشاغل در سطح کشور جامع ترین وبگاه بانک مشاغل در سطح کشور .

جامع ترین وبگاه بانک مشاغل در سطح کشور

بررسی تخصصی تلویزیون سونی 65A8G (بخش چهارم)

قابلیت IMAX

سونی از امکانات و قابلیت های تلویزیون سونی 65A8G به همین جا بسنده نکرده است، بلکه قابلیت IMAX را نیز در این تلویزیون قرار داده است. به صورتی که با قرار دادن قابلیت IMAX در این تلویزیون می توان به جرات گفت که تلویزیون سونی 65A8G مکمل ایده آلی برای خانواده ایرانی محسوب می شود؛ چرا که با کیفیت بالای تصاویر همراه با وضوح صدا و نمایش برنامه متنوع و جذاب در این تلویزیون رو به رو هستید و تجربه متفاوتی از مشاهدات را خواهید داشت.

طراحی

تلویزیون سونی 65A8G با ظاهری شیک و جذاب در سال 2019 عرضه شده است، به طوری که با رونمایی آن با استقبال گرم کاربران سراسر دنیا مواجه شد. این تلویزیون 65 اینچ دارای پایه هایی زیبا در قسمت مرکزی خود می باشد که زیبایی و جذابیت تلویزیون را دو چندان کرده اند. همچنین قابلیت پنهان سازی کابل ها جذابیت و زیبایی تلویزیون را دو چندان خواهد کرد. با وجود این قابلیت تمام کابل های اطراف تلویزیون جمع خواهد شد و اطراف تلویزیون به صورت مرتب دیده می شود. بدین صورت که سیم ها و کابل ها از قسمت پایه های تلویزیون به پشت آن هدایت می شوند تا بهم ریختگی در اطراف تلویزیون به وجود نیاید.

سونی طراحی این تلویزیون را کاملا مجزا با سال های قبل در نظر گرفته است و شما را با تلویزیونی مدرن و شیک مواجه خواهد کرد که در همان نگاه اول توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. طراحی بی نظیر این تلویزیون به گونه ای است که حتی در حالت خاموش لوکس بودن خود را به رخ خواهد کشید و با قرار گیری در هر محیطی و با هر شرایطی می تواند با دکور اتاق هماهنگ شود و جلوه زیبایی به منزل شما ببخشد. 


برچسب: تلویزیون هوشمند (SMART)، سیستم عامل اندروید، تلویزیون صفحه تخت (FLAT)، تلویزیون سونی، تلویزیون OLED، تلویزیون HDR، تلویزیون 4K، خرید تلویزیون سونی 65A8G،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۴۲:۴۸ توسط:گروه برنامه نویسی آیکوجاب موضوع: اخبار لوازم خانگی نظرات (0)