جامع ترین وبگاه بانک مشاغل در سطح کشور جامع ترین وبگاه بانک مشاغل در سطح کشور .

جامع ترین وبگاه بانک مشاغل در سطح کشور

انواع داکت اسپلیت ایران رادیاتور سایت تاسیسات دات کام و چگونگی کارکرد آن

کارخانه ایران رادیاتور سالانه میلیون‌ها دستگاه تهویه مطبوع تولید و رقابت می‌کند. این داکت اسپلیت ها مطابق با آخرین فن آوری های روز تولید می‌شوند و در کمترین زمان ممکن هدیه مورد نظر را به محیط می‌بخشند. با خرید داکت اسپلیت ایران رادیاتور می‌توانید تجهیزات تهویه هوا و خنک کننده را حذف کنید تا در تمام فصول سال تهویه مطبوع را برای ساکنین به ارمغان بیاورد. کلیه محصولات ایران رادیاتور با گارانتی اصلی در وب سایت موجود است. در ادامه، ما در مورد نحوه کار این سیستم و همچنین ویژگی‌های خاص آن بحث خواهیم کرد.

داکت اسپلیت ایران رادیاتور

گروه صنعتی ایران رادیاتور به پیشرفته‌ترین ماشین آلات خط تولید کارخانه مجهز است، از این رو همیشه مطابق با آخرین فن آوری های روز دنیا محصولاتی را تولید و عرضه می‌کند. این گروه تولیدی با استفاده از فن آوری های مدرن داکت کانال‌های اسپلیت را با کیفیت و کارایی عالی ارائه می‌دهد. رادیاتور داکت اسپلیت ایران در نوع معمولی و اینورتر با ظرفیت 18000 تا 60،000 BTU در ساعت تولید می‌شود و برای استفاده در ساختمانهای اداری، تجاری و مسکونی با عملکرد سرد و گرم مناسب است. این گروه از یک کمپرسور چرخشی برای مناطق معتدل و مرطوب استفاده می‌کنند و نوع گاز مورد استفاده در کمپرسورهای R410 سازگار با محیط زیست است.

بخش‌های داکت اسپلیت ایران رادیاتور

داکت اسپلیت ایران رادیاتور از دو واحد مجزا تشکیل شده است که توسط لوله‌های مسی به یکدیگر متصل می‌شوند. واحد تقسیم داکت داخلی در داخل سقف کاذب ساختمان نصب شده و دارای بدنه‌ای از ورق گالوانیزه ضخیم مقاوم در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی است. واحد خارجی یا کندانسور به دلیل سر و صدا و گرما در فضای باز و خارج از ساختمان قرار دارد. فن سانتریفیوژ مورد استفاده در واحد داخلی بدون ایجاد مزاحمت برای ساکنان، با کمترین میزان صدا هوای مطلوبی را به محیط می‌دهد. از دیگر محصولات کاربردی و پرفروش این شرکت می‌توان به کولر گازی ایران رادیاتور اشاره کرد که مطابق با آخرین استانداردهای بین المللی تهیه شده و از کیفیت بالایی برخوردار است.

ویژگی داکت اسپلیت ایران رادیاتور

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد داکت اسپلیت ایران رادیاتور، داشتن فیلترهای تصفیه هوا چند لایه است که هوای پاک و عاری از ذرات ریز، گرد و غبار، میکروب‌ها و باکتری‌ها را به محیط منتقل می‌کند. سیستم عیب یابی خودکار، ترموستات تنظیم دما از دیگر ویژگی‌های این داکت اسپلیت ها است. اندازه کوچک و وزن سبک این دستگاه را می‌توان در همه سقف‌ها اعمال کرد.

منابع مقاله:

https://www.linkedin.com/pulse/مواردی-که-باید-به-عنوان-پیش-فرض-برای-استفاده-از-سیستم-اینفوجاب-مارکت

 


برچسب: داکت اسپلیت ایران رادیاتور، خرید داکت اسپلیت ایران رادیاتور، قیمت داکت اسپلیت ایران رادیاتور، کاتالوگ داکت اسپلیت ایران رادیاتور، نمایندگی داکت اسپلیت ایران رادیاتور، لیست قیمت داکت اسپلیت ایران رادیاتور، مشخصات فنی داکت اسپلیت ایران رادیاتور، فروش داکت اسپلیت ایران رادیاتور،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۴۰:۱۴ توسط:گروه برنامه نویسی آیکوجاب موضوع: معماری و طراحی داخلی نظرات (0)