جامع ترین وبگاه بانک مشاغل در سطح کشور جامع ترین وبگاه بانک مشاغل در سطح کشور .

جامع ترین وبگاه بانک مشاغل در سطح کشور

مشخصات تلویزیون 65 اینچ Sony 65Z9F Master (بخش سوم)

کنتراست تصویر

همان طور که در بالا نیز اشاره نمودیم، سونی تکنولوژی های بسیاری را در این تلویزیون خود به خدمت گرفته است تا وسیله مذکور قادر شود که کنتراستی بسیار فراتر از یک LED معمولی را ارائه نموده و مخاطبین قادر باشند که حتی تصاویر صحنه های بسیار تاریک را با رنگ های سیاه عمیق و وضوحی بالا به تماشا بنشینند. تکنولوژی X-tended Dynamic Range™ PRO گنجانده شده در این تلویزیون سبب خواهد شد که صحنه های تاریک، تیره تر و درخشان تر دیده شود و در کل تجربه بصری شما ارتقاء چشم گیری پیدا کند.

از دیگر فناوری های مرتبط با کنتراست که در این محصول ژاپنی ها شاهد ارائه آن هستیم، می توانیم به تکنولوژی X-Motion Clarity ™ اشاره نماییم که نقش صاف کردن حرکات سریع را ایفا کرده و تصاویر متحرک را کنترل می نماید تا از هر گونه تاری و حالت بلوری حتی در صحنه های بسیار سریع جلوگیری به عمل آید و تصاویر از هر گونه افت و خیز و کاهش روشنایی مبرا بمانند.

قابلیت ارتقاء کیفیت محتوا

Sony 65Z9F Master افزون بر موتور پردازشگر اصلی تصویر خود یعنی X1 Ultimate از یک موتور پردازشی دیگر تحت عنوان X-Reality PRO نیز بهره می گیرد. وظیفه این پردازنده دوم، ارتقاء تصاویر و محتوای با کیفیت پایین تر به محتوای با کیفیت 4K می باشد. این عمل در واقع با بهره گیری از الگوریتم نرم افزاری که به صورت پیش فرض و برای شفاف تر نمودن این تصاویر، در این پردازشگر تعبیه شده است صورت می پذیرد. لذا با استفاده از این ویژگی کاربران این تلویزیون هیچ گونه مشکلی در رابطه با کمبود محتوای 4K نخواهند داشت و قادر خواهند بود که حتی کانال های تلویزیونی را نیز با کیفیتی بسیار فراتر از چیزی که از منبع پخش می شود، تماشا نمایند.

ویژگی های صوتی

همانند بیشتر تلویزیون هایی که امروزه در سطح بازار به چشم می خورند، این مدل نیز از دو بلندگوی 10 واتی که مجموعا قدرتی برابر با 20 وات را تولید می کنند، بهره می جوید. لازم به افزودن است که سونی در این بخش نیز از فناوری های بسیاری بهره گرفته است. فناوری هایی که سبب می شوند این تلویزیون در زمینه صوت نیز عملکردی بسیار خوب و مفید را به عرصه نمایش درآورد.


برچسب: قیمت تلویزیون Z9F سونی، تلویزیون Z9F سونی، تلویزیون سونی، Z9F، خرید تلویزیون Z9F سونی، Z9F،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۳۵:۱۷ توسط:گروه برنامه نویسی آیکوجاب موضوع: اخبار لوازم خانگی نظرات (0)