جامع ترین وبگاه بانک مشاغل در سطح کشور جامع ترین وبگاه بانک مشاغل در سطح کشور .

جامع ترین وبگاه بانک مشاغل در سطح کشور

عطرهای مردانه اوریفلیم و خرید پرفیوم های مخصوص آقایان

بعضی‌ها‌ می‌گویند ناپلئون بود که جنسیت را وارد عطرها کرد، و خودش و مردان نظامی‌اش را مجبور کرد تا عطر «کلون» بزنند که کاملاً مخالف عطر ملکه بود. برخی دیگر‌ می‌گویند پیدایش طبقه متوسط طی قرن نوزدهم بود که تا بعدها چه غنی و چه فقیر‌ می‌بودید وظایف یکسانی داشتید، اما طبقه متوسط مشاغلی بیشتر برپایهٔ جنسیت داشتند. آن مردها در داخل شهر مشغول کار بودند و زنان در خانه مشغول پخت‌وپز بودند، درحالیکه به گل‌هایشان تمایل داشتند. بوهای این محیط‌ها کم‌کم به نقش‌های جنسیتی عطرها نفوذ کرد

هر چه بیشتر به گوشمان‌ می‌رسد که «عطر چوب» مخصوص مردان است، بیشتر باورش‌ می‌کنیم. کمی مثل این‌ می‌ماند که بگویند آبی مخصوص مردان است. سرانجام این افکار عادتمان‌ می‌شوند و بدون سوال و پرسش قبولشان‌ می‌کنیم.

شاید از خاطرات دوران کودکی‌تان به یاد داشته باشید که پدرتان عطر بروت و مادرتان عطر “شانل‌ شماره 5” می‌زده. از آن پس، بطور طبیعی با وابستگی این بوها با نقش و جنسیتی خاص بزرگ‌ می‌شوید. فراموش نکنید که ارتباط بین بو و خاطرات یکی از قویترین آنهاست.

 

ادوتویلت مردانه اوریفلیم مدل گلشیر Oriflame Glacier

 

ادوتویلت مردانه Glacier اوریفلیم یکی از عطرهای شگفت انگیز این برند سوئدی است. این عطر با بوی خوشی که دارد حتی سخت ترین سلیقه ها را هم راضی نگه می دارد. در ابتدای این عطر متوجه بوی خنک و آروماتیک این عطر می شوید که انرژی را در شما زیاد می کند. کم کم نت های جایگزین جای نت های اولیه را میگیرند و بوی لیمو، کهربا و خیار مشام شما را پر می کند. در آخر و به عنوان نت پایانی بوی خوش عنبر، چوب صندل، مشک، خس خس، جیر و تنباکو نت ماندگار این عطر فوق العاده می شود. تمامی محصولات اوریفلیم دارای پایه گیاهی هستند و فاقد مواد نگهدارنده ی مضر شیمیایی می باشند.

عطرها و پرفیوم های اوریفلیم همگی دارای بیس گیاهی می باشند و فاقد مواد نگهدارنده  مضر شیمیایی هستند بنابراین علیرغم ماندگاری کمتر نسبت به برندهای دیگر، صد در صد در جهت سلامتی و بهداشت انسان و محیط زیست می باشند.

 

ادوتویلت مردانه اکسایت فورس اوریفلیم Excite Force

ادوتویلت مردانه اکسایت فورس توسط برند اوریفلیم به سفارش خواننده معروف روسیه Dima Bilan تولید شده . ادکلن اکسایت فورس حس عمیقی از مردانگی و قدرت را با رایحه ای خنک و ملایم به فرد میدهد .رایحه ای فراموش نشدنی و ماندگار مخصوص کسانی که دوست دارند یک ادکلن با بوی مخصوص به خودشان داشته باشند .در صورت تمایل به خرید این محصول اورجینال میتوانید از طریق فروشگاه اینترنتی شیکولات اقدام به خرید نمایید و همچنین برای شناخت بیشتر می توانید با مشاوران آنلاین فروشگاه در ارتباط باشید.

ادوتویلت مردانه پارادایس اوریفلیم PARADISE Man EdT

ادو تویلت Eau de Toilette  یک نوع عطر ملایم است.که به عنوان یک نوع خوشبو کننده پوست استفاده می شود. همچنین با نام “آب معطر” نیز شناخته میشود و حاوی مقدار زیادی الکل است. به همین خاطر است که معمولا به طور مستقیم بر روی پوست پس از حمام کردن و یا پس از اصلاح کردن استفاده میشود. بر روی شیشه این نوع از عطرها زنانه معمولا عبارت EDT نوشته شده است .

در تولید ادوتویلت‌ها از ۵ الی ۱۵ درصد اسانس روغنی معطر استفاده می‌شود.  در شرایط نرمال ماندگاری ۴ تا ۵ ساعته را می‌توان از این نوع محصولات انتظار داشت که البته تا حد زیادی به نوع رایحه و طبع عطر (گرم، معتدل یا سرد) بستگی دارد. در این نوع از محصولات، معمولا بر روی ترکیبات نت‌های ابتدایی تمرکز شده است. خرید عطر مردانه یا زنانه از نوع ادوتویلت معمولا از انواع پرفیوم و ادوپرفیوم به ‌صرفه‌تر است. ادوتویلت مردانه پارادایس اوریفلیم با رایحه ای دوست داشتنی و فراموش نشدنی، حس قدم زدن در جنگلهای استوایی و گرمسیر را برای شما به ارمغان میاورد. بوی فوق العاده لیموی مکزیکی در نت ابتدایی، حس هیجان و ماجراجویی مردانه از اعماق وجود آدم فرامیخواند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ دی ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۰۵:۱۶ توسط:گروه برنامه نویسی آیکوجاب موضوع: عمومی نظرات (0)