جامع ترین وبگاه بانک مشاغل در سطح کشور جامع ترین وبگاه بانک مشاغل در سطح کشور .

جامع ترین وبگاه بانک مشاغل در سطح کشور

مشخصات تلویزیون 65 اینچ Sony 65Z9F Master (بخش اول)

چرا که سونی در این پرچمدار خود نیز از مواد اولیه فوق العاده مرغوب بهره گرفته و نیز در ساخت آن به ریزترین جزئیات ممکن توجه کرده است تا جایی که می توان ادعا کرد که وسیله مذکور از لحاظ طراحی و ساخت کاملا بی نقص بوده و شما به دشواری قادر خواهید بود که از آن عیب جویی کنید. همچنین سیستم صوتی این تلویزیون نیز در حد مناسبی می باشد و بلندگوهای آن با توان صوتی 20 وات قادرند که به نیازهای اکثریت کاربران پاسخ دهند.

افزون بر این که سیستم صوتی این مدل از ویژگی های منحصر به فردی همچونDolby Digital Plus ،Clear Audio ،ULTRA Surround  و ... بهره می برد که آن را قادر می سازد وظیفه خود را به نحو احسن انجام داده و عملکردی فوق العاده قوی و ایده آل را ازخود به نمایش بگذارد.

گفتنی است ژاپنی ها در این محصول خود نیز در رابطه با پورتها و درگاه های ارتباطی سنگ تمام گذاشته و تقریبا اکثر پورت های پرکاربرد همچونUSB ،HDMI ، کامپوزیت، کامپوننت، LAN و ... را، آن هم در تعداد و شمار بالا و مناسب، ارائه نموده اند. همچنین این تلویزیون دارای امکانات و ویژگی های کاربردی بسیار دیگری همچون قابلیت اتصال به شبکه بی سیم ( WiFi )، بلوتوث، حسگر روشنایی، تایمر خاموش و روشن، EPG ، کنترل والدین، نور پس زمینه پویا و ... می باشد، که ارزش خرید آن را بیش از پیش بالا برده و این تلویزیون را تبدیل به یک رده بالای بسیار کاربردی و ارزشمند می نماید.

طراحی تلویزیون Z9F سونی

همان طور که اشاره نمودیم، این تلویزیون دارای یک طراحی ساده و در عین حال بسیار شیک، مدرن و خوب می باشد. پایه های این دستگاه رد پای بسیار کوچکی داشته و به خوبی با هر دکوری مچ می شوند. همچنین قاب این وسیله بسیار کوچک و باریک بوده و از جنس آلومینیوم براق می باشد. طراحی این قاب به صورتی است که سبب می­شود شما از یک تجربه مشاهده غوطه ور ـ مخصوصا زمانی که تلویزیون بر روی دیوار نصب شده باشد ـ برخوردار شوید .

افزون بر این که کیفیت ساخت و استحکام بدنه این محصول نیز بسیار عالی بوده و سونی در این پرچمدار خود نیز از مواد اولیه فوق العاده مرغوب بهره گرفته و نیز در ساخت آن به ریزترین جزئیات ممکن توجه نموده است و به معنای واقعی در طراحی و ساخت آن تمامی جوانب در نظر گرفته شده اند.


برچسب: قیمت تلویزیون Z9F سونی، تلویزیون Z9F سونی، تلویزیون سونی، Z9F، خرید تلویزیون Z9F سونی، Z9F،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۳۳:۰۸ توسط:گروه برنامه نویسی آیکوجاب موضوع: اخبار لوازم خانگی نظرات (0)