جامع ترين وبگاه بانك مشاغل در سطح كشور جامع ترين وبگاه بانك مشاغل در سطح كشور .

جامع ترين وبگاه بانك مشاغل در سطح كشور

پوشش نماي ساختمان با شبكه فلزي

مدتهاست كه متريال شبكه فلزي يا همان Metal Mesh به عنوان پوشش روي نماي ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرد. حجم عظيمي از فلز كه بصورت شبكه و با طرح هاي گوناگون به عنوان پوشش روي نما قرار مي گيرد. اگر به ساختمان هايي كه با اين نوع نما كاور مي شوند نگاهي بياندازيد، خواهيد ديد كه زير كاور متريال شيشه و فريم كار شده و روي شيشه، پوشش نماي ساختمان با اين شبكه هاي فلزي كار مي شود. پروژه هاي شاخصي با اين متريال و اين سبك طراحي، در خارج و داخل ايران كار شده است. در ميان كارهاي داخلي با متال مش مي توان به پروژه بازار چارسو اشاره نمود كه طراحي آن توسط معمار باتجربه كشورمان، مهندس محمد مجيدي صورت گرفته است.


برچسب: پوشش نماي ساختمان با شبكه فلزي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۴۴:۰۱ توسط:گروه برنامه نويسي آيكوجاب موضوع: معماري و طراحي داخلي نظرات (0)

رابرت ونتوري و رويكرد نمادگرايي تاريخي در معماري پسامدرن

رابرت ونتوري از اولين معماراني بود كه الگوهاي تزئيني و تركيب نمادهاي تاريخي را به طرز شجاعانه ايي در طرح هايش به كار برد. بيشترين تلاش او بر تاكيد و تمركز بر دو حوزه "سليقه" و"نمادگرايي" در معماري بود. او در كتاب خود تلاش داشت اصول اخلاقي كاركردگرايانه ايي را كه براي زمان طولاني بر انديشه معماري سايه افكنده بود تعديل كند و در نمونه هاي زيادي از بيان و آثار خود اشاره مي كند كه طراحي معماري با معناي تعمدي به كاركردگرايي صِرف غالب خواهد شد و از اين طريق با تلاشي آگاهانه حضور ديگر ارزش ها را يادآور مي شود.


برچسب: رابرت ونتوري، معماري پسامدرن، نمادگرايي تاريخي، ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۴۳:۲۳ توسط:گروه برنامه نويسي آيكوجاب موضوع: معماري و طراحي داخلي نظرات (0)

تكميل كليساي ساگرادا فاميليا اثر آنتوني گائودي پس از ۱۳۷ سال

مگر مي شود كه معمار بود و از ماجراي كليساي ناتمام ساگرادا فاميليا بي خبر بود! اين ساختمان ناتمام به دست معمار نابغه بارسلونايي، آنتوني گائودي طراحي شد و عمليات ساخت آن در سال ۱۸۸۲ آغاز گرديد. آنتوني گائودي را مي توان نمادي براي شهر بارسلونا دانست. چرا كه بسياري از جاذبه هاي گردشگري اين شهر را پايه گذاري نموده است. از قرار يكي از ساخته هاي گائودي يعني همين كليساي ساگرادا، نماد بين المللي شهر بارسلونا است و گردشگران اين شهر را با اين ساختمان نيمه تمام مي شناسند! شهري كه علاوه بر جذابيت هاي گسترده فوتبالي به دليل وجود باشگاه فوتبال بارسلونا، جذابيت هاي معماري زيادي را در خود جاي داده است.


برچسب: كليساي ساگرادا فاميليا، آنتوني گائودي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۴۲:۴۴ توسط:گروه برنامه نويسي آيكوجاب موضوع: معماري و طراحي داخلي نظرات (0)

انواع داكت اسپليت ايران رادياتور سايت تاسيسات دات كام و چگونگي كاركرد آن

داكت اسپليت ايران رادياتور را بعد از مطالعه مشخصات فني زير از رادياتور داكت اسپليت ايران رادياتور با گارانتي اصلي و اطلاعات فروش و مناسب‌ترين قيمت نمايندگي داكت اسپليت ايران رادياتور و خريد آنلاين در دو نوع سقف و ديواري با توجه به شرايط كاركرد گرمسيري و معتدل و مبرد R410 و R22 در ظرفيت‌هاي 18000 تا 60،000 دسته انرژي A و B به طور معمول و كمپرسور اينورتر، روتاري و اسكرول بررسي و خريداري نماييد.

مشخصات خريد هوشمندانه داكت اسپليت ايران رادياتور-  Iran Radiator

داكت اسپليت ايران رادياتور محصول شركت ايران رادياتور است كه فعاليت گسترده‌اي در زمينه توليد سيستم‌هاي سرمايشي و گرمايشي دارد. اين گروه صنعتي محصولات را مطابق با استانداردهاي توليد بين المللي و ساير كشورهاي خاورميانه صادر مي‌كند. يكي از زمينه‌هاي تأسيسات ساختماني كه ايران رادياتور توانسته است به خوبي در اين زمينه بدرخشد و توجه انبوه سازان و افراد زيادي را به خود جلب كند، توليد سيستم‌هاي خنك كننده مانند داكت اسپليت ايران رادياتور است.


برچسب: داكت اسپليت ايران رادياتور، خريد داكت اسپليت ايران رادياتور، قيمت داكت اسپليت ايران رادياتور، كاتالوگ داكت اسپليت ايران رادياتور، نمايندگي داكت اسپليت ايران رادياتور، ليست قيمت داكت اسپليت ايران رادياتور، مشخصات فني داكت اسپليت ايران رادياتور، فروش داكت اسپليت ايران رادياتور،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۴۰:۱۴ توسط:گروه برنامه نويسي آيكوجاب موضوع: معماري و طراحي داخلي نظرات (0)